vrijdag 23 augustus 2013

De Hoornse Schapendoesjes.


Hoorns Schapendoes Kennel

Welkom op de blog van de Hoornse Schapendoes kennel. Mijn naam is Saskia de Groen en ik ben de trotse eigenaar van twee Nederlandse Schapendoezen, Reu Does en Teef Zilversnoetje's Indy Dunya. Wij wonen in Hoorn (Noord-Holland).

Does is nu 8 jaar en Indy is 3,5 jaar en gaat binenkort bevallen van haar eerste nest. De vader is Great Balou de La Vallee Du Doux.



Lid van de Schapendoes Club.

Ik ben lid van de Schapendoes Club en houd ik mij aan de fokregels die deze Club heeft gesteld.

Dit betekent dat iedere pup die bij mij de deur uitgaat staat ingeschreven in het stamboek van de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied.





Ik hoop u snel terug te zien! Houd mijn blog in de gaten voor het laatste nieuws. Er volgt nog veel meer!


Nikita 3 dagen oud

Indy met haar pups


De pups zijn op 4 september 2013 geboren.
Noa 3 dagen oud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten